jueves, 15 de octubre de 2009

Itinerarios lectores


Esta temporada estamos nas bibliotecas escolares confeccionando os chamados "Itinerarios Lectores", unhas listas de libros que os profes non quixeramos que os nosos alumnos perderan... pero e que hai tantos!!!
Agora mesmo por exemplo acabamos de descubrir para o itinerario de L. Castelá o dun dos nosos autores favoritos Sierra i Fabra:
En busca de las voces perdidas
"El reino de Anihabarad acata una orden de duelo y silencio que debe durar cien años, hasta que un nuevo Rey pide a sus hijos que recorran el mundo en busca de los sonidos más preciosos. Además, el monarca supone que su pueblo aprenderá a escribir, por lo que elige al humilde herrero Alphabet para inventar los símbolos correspondientes a cada sonido. Alphabet recorre caminos, cruza valles, montañas, desiertos y mares, conoce gentes y modos de ser que lo convierten en un forjador de símbolos".
Precioso, non sí?
En busca das voces perdidas é un fermoso conto iniciático sobre a necesidade da linguaxe e, á vez, sobre a humildade, a beleza, a sinxeleza e o sentido práctico que atesouran as palabras.

No hay comentarios :