BlogFesquío
Blog da biblioteca do I.E.S. FERNANDO ESQUÍO de Neda (A Coruña)
sábado, 23 de novembro de 2024
venres, 22 de novembro de 2024
xoves, 21 de novembro de 2024
martes, 19 de novembro de 2024
O 19 de novembro de 1933 as mulleres españolas votaron por primeira vez
O 19 de novembro de 1933 mudou a historia de España. Mulleres e homes votaron por primeira vez en igualdade de dereitos nas eleccións xerais, un fito que se conseguiu grazas ao compromiso de persoas como Clara Campoamor, abogada, escritora, política e defensora dos dereitos da muller. Este dereito atopou o seu fin co comezo da Guerra Civil e a ditadura franquista e non volveu ser recuperado ata o inicio da Transición, quedando definitivamente blindado pola actual Constitución de 1978.
luns, 18 de novembro de 2024
Contra a violencia de xénero: Non
by Adrián Vereda
"Non" é a historia de Celia (Paula Utrilla) , unha moza cuxa tóxica e autodestructiva relación con Juan Carlos (Alejandro Vergara) afecta a todo o círculo familiar e próximo da nova, con todo, todos compartimos unha incómoda responsabilidade... pero só Celia pode dar o primeiro paso.
Pensa en todas as Celias do mundo, podería ser a do teu mellor amiga, a túa irmá, a túa veciña...
domingo, 17 de novembro de 2024
sábado, 16 de novembro de 2024
Contra a violencia de xénero dixital
“Deplatform Game”
é un proxecto lúdico-educativo gratuíto dirixido ao alumnado pre-adolescente,
adolescente e as súas familias, cuxo obxectivo é desenvolver o pensamento
crítico, previr a violencia de xénero dixital e os comportamentos machistas e
sexistas nas Redes Sociais, e máis especificamente no ámbito dos videoxogos.
Trátase dunha iniciativa ideada e desenvolvida por PantallasAmigas integrada no
Proxecto SIC-SPAIN 3.0.
Son varios os
obxectivos didácticos vinculados ás competencias básicas que se pretenden
favorecer a través deste recurso educativo:
- · Fomentar
unha perspectiva crítica fronte ás actitudes discriminatorias na contorna
dixital.
- · Facilitar
no ámbito familiar, social e de lecer a identificación dos tipos de violencia
de xénero que se producen e fomentar a normalización do debate e a reflexión
sobre a igualdade de xénero.
- · Desenvolver
unha perspectiva crítica ante a información e os contidos que se atopan na
contorna dixital, especialmente ante mensaxes que promoven a discriminación e
o odio e os contidos que poden resultar conflitivos.
- · Xerar
estratexias de participación activa e positiva e de cidadanía dixital,
abordando habilidades para a vida e competencias dixitais.
- · Ofrecer
ferramentas a familias, persoas titoras e contorna educativo, creando recursos
que poidan ser máis eficaces no proceso de relación e entendemento
interxeracional.
Subscribirse a:
Publicacións
(
Atom
)