martes, 19 de novembro de 2024

O 19 de novembro de 1933 as mulleres españolas votaron por primeira vez


O 19 de novembro de 1933 mudou a historia de España. Mulleres e homes votaron por primeira vez en igualdade de dereitos nas eleccións xerais, un fito que se conseguiu grazas ao compromiso de persoas como Clara Campoamor, abogada, escritora, política e defensora dos dereitos da muller. Este dereito atopou o seu fin co comezo da Guerra Civil e a ditadura franquista e non volveu ser recuperado ata o inicio da Transición, quedando definitivamente blindado pola actual Constitución de 1978.

Contra a violencia de xénero: Cativa de ti


Se non o ves ben, proba no pdf.

luns, 18 de novembro de 2024

Contra a violencia de xénero: Non

                                                                by Adrián Vereda

"Non" é a historia de Celia (Paula Utrilla) , unha moza cuxa tóxica e autodestructiva relación con Juan Carlos (Alejandro Vergara) afecta a todo o círculo familiar e próximo da nova, con todo, todos compartimos unha incómoda responsabilidade... pero só Celia pode dar o primeiro paso.
Pensa en todas as Celias do mundo, podería ser a do teu mellor amiga, a túa irmá, a túa veciña...

sábado, 16 de novembro de 2024

Contra a violencia de xénero dixital


Deplatform Game” é un proxecto lúdico-educativo gratuíto dirixido ao alumnado pre-adolescente, adolescente e as súas familias, cuxo obxectivo é desenvolver o pensamento crítico, previr a violencia de xénero dixital e os comportamentos machistas e sexistas nas Redes Sociais, e máis especificamente no ámbito dos videoxogos. Trátase dunha iniciativa ideada e desenvolvida por PantallasAmigas integrada no Proxecto SIC-SPAIN 3.0.

Son varios os obxectivos didácticos vinculados ás competencias básicas que se pretenden favorecer a través deste recurso educativo:

  • ·   Fomentar unha perspectiva crítica fronte ás actitudes discriminatorias na contorna dixital.
  • ·   Facilitar no ámbito familiar, social e de lecer a identificación dos tipos de violencia de xénero que se producen e fomentar a normalización do debate e a reflexión sobre a igualdade de xénero.
  • ·   Desenvolver unha perspectiva crítica ante a información e os contidos que se atopan na contorna dixital, especialmente ante mensaxes que promoven a discriminación e o odio e os contidos que poden resultar conflitivos.
  • ·   Xerar estratexias de participación activa e positiva e de cidadanía dixital, abordando habilidades para a vida e competencias dixitais.
  • ·   Ofrecer ferramentas a familias, persoas titoras e contorna educativo, creando recursos que poidan ser máis eficaces no proceso de relación e entendemento interxeracional.