xoves, 24 de maio de 2012
mércores, 23 de maio de 2012
Dúbidas sobre o voso futuro?
Algúns de vos aínda estades a pensar en que facer. Poñamos un par de exemplos:
- Alguen se lle dan ben os idiomas pero non quere facer algo específico relacionado coas línguas que coñece, prefire traballar en relacións públicas, moda, eventos... Entón imos ao boletín de información de bacharelato que publicamos o outro día e buscamos a listaxe de titulacións con límite de praza en Galicia, por exemplo. Podemos ver que hai prazas no Grao en Relacións Laborais e Recursos Humáns en A Coruña, Ferrol, Santiago, e Vigo, incluso vemos que no campus de Pontevera hai un Grao de Publicidade e Relacións Públicas. Non está mal para esa persoa, pero dándolle a volta a folla vemos unha pequena listaxe de titulacións propias... e vemos que na Universidade de Vigo hai unha titulación superior en Deseño Téxtil e Moda. De todos os xeitos co coñecemento que ten esa persoa en idiomas tamén pode interesarlle facer o Grao de Línguas Extranxeiras en Vigo ou o Grao de Línguas e Literaturas Modernas da Coruña e unha vez que o ten pode entrar como postgrao nos Estudos da Carreira Diplomática porque o ter coñecemento de línguas non é só dar clase ou traducir textos...
- Outro caso, alguén quere facer algo relacionado coas novas tecnoloxías, enxeñerías... pero hai tanta xente en todas partes con titulacións xa rematadas e sen traballo!. Sabedes que coa nota das seletividade podedes facer o ingreso ao corpo de Oficiais da Armada? E sin a Selectividade ao de Suboficiais? Incluso ata determinada idade podemos entrar con titulación universitaria? Esto supón: Facer unha proba de INGLÉS (de que me soa??) presentar a nota de selectividade, proba psicotécnica e unha proba física. Podemos velo no enlace de acceso. Non o tes claro todavía? Entra na web do Ministerio de Defensa virtual para informarte ou contacta con eles directamente... a Orde deste ano xa saíu. De todos os xeitos deixovos unha páxina cos enlaces da última normativa ao respecto.
Lembrade a información é unha poderosa arma de acción!
martes, 22 de maio de 2012
Elige tu Futuro
Ya tenemos la última edición del 2011 de la colección Elige tu Futuro que ofrece un completo análisis de todos los estudios de formación superior impartidos en España: grados universitarios, títulos propios universitarios, carreras extranjeras, carreras privadas, enseñanzas artísticas, formación profesional, estudios de artes plásticas y diseño y la carrera militar.
La nueva edición de la colección Elige tu Futuro, publicada en colaboración de Deloitte y Vodafone, incluye todos los títulos de Grado y Máster oficiales aprobados hasta el momento. Además las guías incorporan un test de orientación, que de una manera fácil y amena, pretende servir de ayuda a los estudiantes a la hora de descubrir que estudios quieren realizar; además de información sobre salidas profesionales, inserción laboral y salarios.
La colección Elige tu Futuro se compone de seis libros agrupados por áreas de conocimiento:
Libro 1: Ciencias Sociales, Jurídicas y Económicas
Libro 2: Humanidades y Enseñanzas Artísticas
Libro 3: Ciencias Experimentales y de la Salud
Libro 4: Ingenierías y Arquitectura
Libro 5: Formación Profesional
Libro 6: Artes Plásticas
La información que se incluye de cada titulación:
- En qué consisten los estudios
- Centros donde se imparten
- Acceso
- Materias básicas de cada titulación
- Dificultad de los estudios
- Formación complementaria
- Áreas afines
- Pistas en Internet
- Perfil del estudiante
- Salidas profesionales
- Inserción laboral
- Salarios
luns, 21 de maio de 2012
Volad
Ahora que estáis a punto de iniciar vuestro camino en solitario.
No tengáis miedo: valorad vuestro esfuerzo
y no renunciéis a lo que siempre habéis querido.
El mundo está en manos de aquellos que tienen el coraje de soñar y
de correr el riesgo de vivir sus sueños.
domingo, 20 de maio de 2012
Las 10 formas más seguras de elegir mal los estudios una o más veces
- No te informes sobre todas las alternativas posibles
- Piensa en títulos y en estatus, y no es tareas y profesiones
- Estudia lo que te pille más a mano
- Hazlo por tus colegas
- Acaba siempre lo que empiezas
- Persigue un sueño sin tener un plan B
- Renuncia a cualquier sueño y resígnate
- Con sacar la carrera será suficiente
- Tu único objetivo es ser funcionario
- Sigue equivocándote, hay tiempo
Vía Alfonso Alcántara en Yoriento
Boletín: Información 2º BAC
Sabemos que a estas alturas tedes as cousas claras
pero por si as flies...
sábado, 19 de maio de 2012
13 consejos para ser feliz
Se acercan los exámenes finales, estamos todos cansados y un poco nerviosos; por eso este vídeo os ayudará a combatir el estres y a ser más felices.
venres, 18 de maio de 2012
Día dos Museos
Os Museos Científicos Coruñeses celebran xornada de portas abertas o venres 18 de maio, Día Internacional dos Museos
A Casa das Ciencias, a Domus e o Aquarium Finisterrae abrirán ao público de forma gratuíta desde as 10 da mañá até as 11 da noite.
As persoas que se acheguen a calquera do tres centros nesta xornada poderán visitar as súas exposicións e participar nas actividades e proxeccións programadas, sen ningún custo adicional.
No Aquarium, ás 11.30 e 17 horas, comen as focas, momento no que se convoca ao público e ofréceselle unha charla divulgativa sobre estes animais; ademais ás 12 da mañá pódese ver como se lles dá para comer ás quenllas da piscina da sala Nautilus.
Na Domus haberá sesións de cinema 3D, coa seguinte programación:
18:00 Wild Safari (castelán)
19:00 En busca del primer europeo (castelán)
20:00 Wild Safari (galego)
21:00 SOS planet (castelán)
22:00 En busca del primer europeo (castelán)
E na Casa das Ciencias celebraranse as seguintes sesións de planetario:
19:00 La niña que sabía caminar al revés (castelán)
20:00 Evolución (galego)
21:00 Verano en el cielo (sesión en directo)
22:00 Noite estrelada no museo (galego)
Ver blog dos Museos Científicos Coruñeses
A Casa das Ciencias, a Domus e o Aquarium Finisterrae abrirán ao público de forma gratuíta desde as 10 da mañá até as 11 da noite.
As persoas que se acheguen a calquera do tres centros nesta xornada poderán visitar as súas exposicións e participar nas actividades e proxeccións programadas, sen ningún custo adicional.
No Aquarium, ás 11.30 e 17 horas, comen as focas, momento no que se convoca ao público e ofréceselle unha charla divulgativa sobre estes animais; ademais ás 12 da mañá pódese ver como se lles dá para comer ás quenllas da piscina da sala Nautilus.
Na Domus haberá sesións de cinema 3D, coa seguinte programación:
18:00 Wild Safari (castelán)
19:00 En busca del primer europeo (castelán)
20:00 Wild Safari (galego)
21:00 SOS planet (castelán)
22:00 En busca del primer europeo (castelán)
E na Casa das Ciencias celebraranse as seguintes sesións de planetario:
19:00 La niña que sabía caminar al revés (castelán)
20:00 Evolución (galego)
21:00 Verano en el cielo (sesión en directo)
22:00 Noite estrelada no museo (galego)
Ver blog dos Museos Científicos Coruñeses
mércores, 16 de maio de 2012
Día grande das Letras Galegas 2012
martes, 15 de maio de 2012
domingo, 13 de maio de 2012
Aniversario... retrasado
Con tanto boreo e traballo por facer esquecémonos do noso propio aniversario!
O pasado 3 deste mes fixemos 5 anos na blogosfera.
Norabóa a todos os que estades a seguirnos, apoiarnos e traballar connosco.
Grazas!
sábado, 12 de maio de 2012
Día Escolar das Matemáticas... e a Economía
O XIII Día escolar das matemáticas está
dedicado a explorar a frutífera relación entre Matemáticas e Economía. Nun ano
onde as noticias económicas acaparan as portadas dos grandes medios de
comunicación parece moi axeitado repasar algunhas das matemáticas
esenciais para entender as relacións económicas.
O ano 2012, ademais, foi declarado pola ONU como o Ano Internacional das Cooperativas. Por esta razón proponse incluír actividades específicas para comprender o funcionamento dunha cooperativa.
Nesta semana os alumn@s farán visibles os seus traballos arredor desta relación.
A idea de dedicar un día cada curso para celebrar as Matemáticas nos centros de ensino, naceu no marco do ano 2000, Ano Mundial das Matemáticas.
Na reunión da Comisión Executiva da Federación Española de Sociedades de Profesores de Matemáticas (FESPM) do 11 de marzo, por iniciativa de Luis Balbuena, da Sociedade Canaria de Matemáticas Isaac Newton, a FESPM decidiu propoñer o día 12 de maio como Día Escolar das Matemáticas. A data concreta veu suxerida porque ese ano se cumpría o centenario do nacemento de Pedro Puig Adam, internacionalmente recoñecido no campo do ensino das Matemáticas.
Agora que estamos metidos de cheo nas probas de avaliación de diagnóstico estaría ben saber o que se está a cocer sobre este tema e as probas Pisa... seguir lendo e si todavía non sabedes o que é Pisa aquí vos deixamos un video moi interesante:
O ano 2012, ademais, foi declarado pola ONU como o Ano Internacional das Cooperativas. Por esta razón proponse incluír actividades específicas para comprender o funcionamento dunha cooperativa.
Nesta semana os alumn@s farán visibles os seus traballos arredor desta relación.
A idea de dedicar un día cada curso para celebrar as Matemáticas nos centros de ensino, naceu no marco do ano 2000, Ano Mundial das Matemáticas.
Na reunión da Comisión Executiva da Federación Española de Sociedades de Profesores de Matemáticas (FESPM) do 11 de marzo, por iniciativa de Luis Balbuena, da Sociedade Canaria de Matemáticas Isaac Newton, a FESPM decidiu propoñer o día 12 de maio como Día Escolar das Matemáticas. A data concreta veu suxerida porque ese ano se cumpría o centenario do nacemento de Pedro Puig Adam, internacionalmente recoñecido no campo do ensino das Matemáticas.
Agora que estamos metidos de cheo nas probas de avaliación de diagnóstico estaría ben saber o que se está a cocer sobre este tema e as probas Pisa... seguir lendo e si todavía non sabedes o que é Pisa aquí vos deixamos un video moi interesante:
xoves, 10 de maio de 2012
Valentín Paz Andrade
Achégase xa a festa máis importante da letras galegas e en moitos centros estase a facer traballos magníficos sobre a figura do autro homenaxeado. Na rede do Plan de mellora bibliotecas da comarca temos a sorte de contar con xente moi traballadora e hoxe traemos o traballo de Elvira Roiz do IES Concepción Arenal de Ferrol que sempre comparte as súas creacións.
Moitas grazas a Ana Vizoso, responsable da biblioteca "Saturnino Hermida" por dar a coñecer o que están a facer no seu centro.
mércores, 9 de maio de 2012
Primeiras páxinas: Bartolomé no quiere vivir como un perro
La editorial Takatuka tiene una serie de títulos que seguro os engancharán, entre ellos hoy os acercamos este por su valor humano:
Bartolomé es un joven de cuerpo pequeño y deforme. Nacido en un pueblecito de Castilla, se traslada con su familia a Madrid, donde su padre trabaja como cochero en la corte de Felipe IV. Por casualidad, llama la atención de la infanta Margarita. Ésta se encapricha de él, como si de un juguete se tratara, y lo adopta como «perrito humano», pasando a formar parte del séquito de enanos disponibles para su diversión. Es ataviado con un disfraz y a Andrés, miembro del taller de pintores de la corte dirigido por Velázquez, le toca siempre pintarle una cara de perro. Nace una relación de amistad entre ellos, y el oficial de pintor descubre que Bartolomé tiene talento para la pintura. Andrés pensará en cómo liberar a su amigo de su destino como mascota humana.
Leer las primeras páginas.
«Con un lenguaje claro, directo y desde el respeto, la autora nos narra una vida de lucha y tesón, de aceptación de uno mismo, de supervivencia en un mundo hostil. Es la historia de un niño enano que llegó a ser uno de los juguetes de la Infanta Margarita en la corte de Felipe IV. Nos cuenta su esfuerzo para demostrar a su familia, sobre todo a su padre, que no es un ser del que avergonzarse, y a la Corte, que él no es un juguete, que es una persona. Una historia inspirada en los personajes del cuadro de Las Meninas, de Velázquez y en los estudios y experiencias de la autora en el campo de la pedagogía especial,»
SOL (Servicio de orientación de lectura)
luns, 7 de maio de 2012
"Valentín Paz Andrade e o xornal Galicia, edición especial". Día das Letras Galegas 2012
O obxecto do concurso é a revitalización do xornal Galicia. Os participantes deben integrar contido nunha planilla, que representa a portada do periódico, que podedes descargar seguindo as instruccións da webquest:Medrando co xornal Galicia e Valentín Paz Andrade.
(O concurso ampliou o prazo de inscripción até o 17 de maio e o plazo de presentación de traballos até o día 8 de xuño.)
Animádevos a participar!
domingo, 6 de maio de 2012
Richard Gerver y los ordenadores en las aulas
Richard Gerver comenta en una entrevista en El País y en su libro "Creando las escuelas de mañana hoy" que "es absurdo llenar las aulas de ordenadores", palabras que parecen contrarias a la idea de un mundo
guiado por la tecnología. Celestino Arteta en su blog Educación Tecnológica resume el artículo que aquí transcribimos:
"Los niños no solo aprenden en la escuela. El aprendizaje informal se da a través de la tecnología, para que la parte formal tenga credibilidad no puede dejar de lado la tecnología"
"Los profesores nos tenemos que ver como facilitadores, como expertos en ayudar a los jóvenes a entender conceptos complejos, de manera profesional, pero asumir que ahora adquieren conocimientos de muchas maneras. La clave está en hacer ver a alumnos que lo aprenden a través de la tecnología tiene un uso en la vida diaria, que sirve para su evolución. Los profesores han pasado de ser los que les dan conocimientos a los que les dan capacidad para aprender por sí mismos ".
" La transformación de la educación no requiere de una gran inversión. Estamos ante una transformación humana. El cambio está en conseguir atraer a los jóvenes a través de la emoción y la creatividad, usando la imaginación. Eso no cuesta dinero. Cuando se habla de nuevas tecnologías siempre nos quedamos en llenar las clases de ordenadores, pero es absurdo. En sus casas ya tienen aparatos más avanzados. La inversión debe estar en la forma en que se usa la tecnología, sobre todo en el software y en material online, que es mucho más barato que comprar aparatos que se quedan obsoletos "
"Ese software y ese material online lo deben promover los profesores. Hay que promover la colaboración entre los desarrolladores de aplicaciones y los profesores, que son los que saben cómo exponer conceptos, razonar..."
Respecto a los libros de texto cree " que habrá que mantener ambos formatos, el texto y el digital. Las editoriales deben entender que su futuro está en subrayar la importancia de la experiencia de uso. Su futuro está en mezclar ambos formatos".
Cree que los videojuegos y los juegos serios tienen un papel importante en la educación: " Una de las críticas que se hace a los chavales es que carecen de resilencia (capacidad de superación), que se frustran rápido... No es cierto. En un videojuego se demuestra. Les matan y vuelven una vez al mismo punto y tratan de superarse, de resolver un problema. Si sacamos lo positivo de ese mundo para el aprendizaje habremos ganado mucho. Me parece cobarde decir que los videojuegos son malos y mirar para otro lado. Son una herramienta muy poderosa: sirven para aprender a colaborar, trabajar en equipo, resolver problemas..."
Respecto a la evaluación " cree que debe de cambiar, no desaparecer, se debe hacer de otra forma y en consonancia con los tiempos en los que vivimos. Hay que enseñar a los alumnos a ser más flexibles, a crear sus propios trabajos, montar sus empresas, saber dar un servicio y menos a que terminen unos estudios y esperen que los contraten. Los profesores tenemos que enseñarles a ver huecos en el mercado para los que ellos creen un producto o un servicio."
Frase de interés: " Pasó a la historia “la letra con sangre entra”. Ahora las lecciones se asumen tocando, con interacción, con pequeños incentivos simbólicos y muchas veces de forma compartida en tiempo real "
Una muestra de su discurso... si os resulta difícil pedidme que os lo traduzca.
"Los niños no solo aprenden en la escuela. El aprendizaje informal se da a través de la tecnología, para que la parte formal tenga credibilidad no puede dejar de lado la tecnología"
"Los profesores nos tenemos que ver como facilitadores, como expertos en ayudar a los jóvenes a entender conceptos complejos, de manera profesional, pero asumir que ahora adquieren conocimientos de muchas maneras. La clave está en hacer ver a alumnos que lo aprenden a través de la tecnología tiene un uso en la vida diaria, que sirve para su evolución. Los profesores han pasado de ser los que les dan conocimientos a los que les dan capacidad para aprender por sí mismos ".
" La transformación de la educación no requiere de una gran inversión. Estamos ante una transformación humana. El cambio está en conseguir atraer a los jóvenes a través de la emoción y la creatividad, usando la imaginación. Eso no cuesta dinero. Cuando se habla de nuevas tecnologías siempre nos quedamos en llenar las clases de ordenadores, pero es absurdo. En sus casas ya tienen aparatos más avanzados. La inversión debe estar en la forma en que se usa la tecnología, sobre todo en el software y en material online, que es mucho más barato que comprar aparatos que se quedan obsoletos "
"Ese software y ese material online lo deben promover los profesores. Hay que promover la colaboración entre los desarrolladores de aplicaciones y los profesores, que son los que saben cómo exponer conceptos, razonar..."
Respecto a los libros de texto cree " que habrá que mantener ambos formatos, el texto y el digital. Las editoriales deben entender que su futuro está en subrayar la importancia de la experiencia de uso. Su futuro está en mezclar ambos formatos".
Cree que los videojuegos y los juegos serios tienen un papel importante en la educación: " Una de las críticas que se hace a los chavales es que carecen de resilencia (capacidad de superación), que se frustran rápido... No es cierto. En un videojuego se demuestra. Les matan y vuelven una vez al mismo punto y tratan de superarse, de resolver un problema. Si sacamos lo positivo de ese mundo para el aprendizaje habremos ganado mucho. Me parece cobarde decir que los videojuegos son malos y mirar para otro lado. Son una herramienta muy poderosa: sirven para aprender a colaborar, trabajar en equipo, resolver problemas..."
Respecto a la evaluación " cree que debe de cambiar, no desaparecer, se debe hacer de otra forma y en consonancia con los tiempos en los que vivimos. Hay que enseñar a los alumnos a ser más flexibles, a crear sus propios trabajos, montar sus empresas, saber dar un servicio y menos a que terminen unos estudios y esperen que los contraten. Los profesores tenemos que enseñarles a ver huecos en el mercado para los que ellos creen un producto o un servicio."
Frase de interés: " Pasó a la historia “la letra con sangre entra”. Ahora las lecciones se asumen tocando, con interacción, con pequeños incentivos simbólicos y muchas veces de forma compartida en tiempo real "
Una muestra de su discurso... si os resulta difícil pedidme que os lo traduzca.
sábado, 5 de maio de 2012
Fermosísimas overturas de óperas
1) Mozart: The Marriage of Figaro.
2) Mozart: The Abduction from the Seraglio.
3) Mozart: The Magic Flute.
4) Mozart: Don Giovanni.
5) Beethoven: Fidelio.
6) Rossini: William Tell.
7) Rossini: La Gazza Ladra.
8) Rossini: The Barber of Seville.
9) Rossini: Semiramide.
10) Rossini: L'italiana in Algeri.
11) Wagner: The Mastersingers of Nuremberg.
12) Wagner: Tannhäuser.
13) Wagner: Lohengrin.
14) Offenbach: Orpheus in the Underworld.
15) Bizet: Carmen.
16) Verdi: Nabucco.
17) Verdi: La Traviata.
venres, 4 de maio de 2012
O legado de Albert Einstein e outros recursos online
A Universidade Hebrea de Xerusalén
publicou en Internet o legado de Albert Einstein co
propósito de que calquera persoa teña acceso aos documentos persoais e
correspondencia deste físico, autor de teorías como a Teoría da Relatividade . Para
afondar na vida e obra de Einstein, os docentes poden acceder a diversos recursos dispoñibles en
Internet que expoñen as súas achegas ao mundo da ciencia.
Seguir lendo en Educared co acceso a materiais e recursos para traballar na aula.
Seguir lendo en Educared co acceso a materiais e recursos para traballar na aula.
mércores, 2 de maio de 2012
Recursos para música
A música é unha linguaxe que segue as súas
propias leis e como tal, pode estudarse dun xeito sistemático e
obxectivo.
Nun percorrido pola web podemos achar ferramentas e recursos multimedia especialmente deseñados para facilitar a súa aprendizaxe. Presentamos a continuación unha selección deles para coñecer e comprender os elementos básicos da linguaxe musical.
Lecciones Interactivas de Música
Este recurso interactivo que contén animacións con son consiste nunha serie de leccións sobre linguaxe musical a través da cal se vai presentando e explicando de forma sinxela e visual os conceptos básicos sobre a escritura musical.
AprendoMusica
É unha serie de sinxelas leccións e xogos interactivos para animarse a aprender música ou poñer en práctica os nosos coñecementos.
Esta colección de actividades dirixidas á aprendizaxe da linguaxe musical, foi creada por Octavio Soler, profesor de música de primaria da Comunidade Valenciana. Os recursos que se publican nesta páxina están dirixidos ao ensino primario, e poden ser tamén útiles en escolas de música e cursos preparatorios do conservatorio con rapaces. As actividades e xogos poden ser utilizados en aulas de informática, aulas de música provistas de ordenador ou lousa dixital.
Fichas de ejercicios de lenguaje musical
Recurso para imprimir realizado por Lourdes Leal, mestra de educación musical. Segundo a autora, as fichas permiten traballar a linguaxe musical a un nivel moi elemental e básico, dunha forma concisa e breve, no curto espazo de tempo (unha hora á semana) de que dispón a materia de música no horario escolar. As fichas están secuenciadas e pensadas para comezar a traballar con elas dende primeiro de primaria, adaptándoas ao nivel de cada curso.
Web del lenguaje musical
É unha páxina dedicada a " todos os nenos e non tan nenos" que estean interesados en aprender a ler e escribir música. Publicado no sitio web da Xunta de Andalucía.
(Vía Educared: recursos en la lupa)
Nun percorrido pola web podemos achar ferramentas e recursos multimedia especialmente deseñados para facilitar a súa aprendizaxe. Presentamos a continuación unha selección deles para coñecer e comprender os elementos básicos da linguaxe musical.
Lecciones Interactivas de Música
Este recurso interactivo que contén animacións con son consiste nunha serie de leccións sobre linguaxe musical a través da cal se vai presentando e explicando de forma sinxela e visual os conceptos básicos sobre a escritura musical.
AprendoMusica
É unha serie de sinxelas leccións e xogos interactivos para animarse a aprender música ou poñer en práctica os nosos coñecementos.
Esta colección de actividades dirixidas á aprendizaxe da linguaxe musical, foi creada por Octavio Soler, profesor de música de primaria da Comunidade Valenciana. Os recursos que se publican nesta páxina están dirixidos ao ensino primario, e poden ser tamén útiles en escolas de música e cursos preparatorios do conservatorio con rapaces. As actividades e xogos poden ser utilizados en aulas de informática, aulas de música provistas de ordenador ou lousa dixital.
Fichas de ejercicios de lenguaje musical
Recurso para imprimir realizado por Lourdes Leal, mestra de educación musical. Segundo a autora, as fichas permiten traballar a linguaxe musical a un nivel moi elemental e básico, dunha forma concisa e breve, no curto espazo de tempo (unha hora á semana) de que dispón a materia de música no horario escolar. As fichas están secuenciadas e pensadas para comezar a traballar con elas dende primeiro de primaria, adaptándoas ao nivel de cada curso.
Web del lenguaje musical
É unha páxina dedicada a " todos os nenos e non tan nenos" que estean interesados en aprender a ler e escribir música. Publicado no sitio web da Xunta de Andalucía.
(Vía Educared: recursos en la lupa)
martes, 1 de maio de 2012
1º de mayo: día de la buena suerte
Hoy, 1 de mayo, Francia está doblemente de fiesta: primeramente, como la gran mayoría de los países, celebra el día del trabajo; pero además hoy es el día de la suerte.
Por todas las esquinas, florecen puestos de venta de MUGUET , o dicho de otro modo: el lirio de los valles.
Esta pequeña flor nace y florece en los bosques entre la última semana de abril y la primera de mayo y para nosotros, desde la época de nuestros antepasados los Galos, representa la suerte.
Sin embargo, la tradición de regalar un ramillete nace un poco más tarde, exactamente el 1 de mayo de 1561, cuando el Rey Charles IX, gran admirador de las Damas de su corte, decidió ofrecer a cada una un ramillete de MUGUET para desearles Suerte y Felicidad.
No quiero faltar a esta tradición , así que para todas y todos, os mando este ramillete de MUGUET y os deseo Suerte y Felicidad.
Por todas las esquinas, florecen puestos de venta de MUGUET , o dicho de otro modo: el lirio de los valles.
Esta pequeña flor nace y florece en los bosques entre la última semana de abril y la primera de mayo y para nosotros, desde la época de nuestros antepasados los Galos, representa la suerte.
Sin embargo, la tradición de regalar un ramillete nace un poco más tarde, exactamente el 1 de mayo de 1561, cuando el Rey Charles IX, gran admirador de las Damas de su corte, decidió ofrecer a cada una un ramillete de MUGUET para desearles Suerte y Felicidad.
No quiero faltar a esta tradición , así que para todas y todos, os mando este ramillete de MUGUET y os deseo Suerte y Felicidad.
Voici un PORTE-BONHEUR pour les amis du Blogfesquio
Labels:
conmemoraciones
,
cultura
Subscribirse a:
Publicacións
(
Atom
)